flowers in hair

piątek, lipca 06, 2018

Pierwszy post w tegoroczne wakacje mam nadzieję, że  pojawi się jeszcze nie jeden. 
Jak Wasze nastroje i plany na ten 2-miesięczny okres wolnego od szkoły? 
 Gdzie wybieracie się na wypoczynek i jakie są Wasze plany?
Ja kilka dni temu wróciłam i postanowiłam dodać zdjęcia jakie udało mi się zrobić razem z moją mamą :)
Zamierzam w końcu nadrobić wszystkie rozpoczęte seriale, ale także przeczytać książki, które znajdują się na mojej liście, więc oby mi się to udało, ale zamierzam także wykorzystać ten czas na coś bardziej pożytecznego jak blog czy rodzina i znajomi.
Poniżej przedstawiam Wam zdjęcia w sukience maxi do ziemi, którą naprawdę lubię i kupiłam ją już spory czas temu, do moich krótkich kręconych włosów dorzuciłam wianek, który dostałam od mojego brata na 17 urodziny i muszę przyznać, że zdecydowanie trafił z prezentem.
Odsyłam Was do mojego Instagrama rozadryzner

Dajcie koniecznie znać o jakiej tematyce posty na blogu chcecie zobaczyć częściej.










You Might Also Like

13 komentarze

  1. fajne zdjęcia, tylko tytuł posta dziwnie brzmi

    blog youtube

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje wakacje będą bardzo spontaniczne. Mam zaplanowane tylko dwa tygodnie. Super zdjęcia! Klimatyczne, w pięknej scenerii! Pozdrawiam

    jelonkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł z wiankiem do tego typu zdjęć :) Ja w takich ozdobach na włosy jestem wprost zakochana :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są naprawdę świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, przynoszą letni klimat :) Ja na wakacje wybieram się na objazdówkę po Polsce.
    Pozdrawiam!
    MY BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze mam 2 egzaminy przed sobą i dopiero od środy wakacje. Świetne zdjęcia :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  7. super zdjęcia, mega oddają ten wakacyjno/letni klimat! wyglądasz pieknie!;)

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne wakacyjne zdjęcia 😍☺
    Pozdrawiam

    Lili

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam wakacje bardzo rozbiegane. Praca pierwsza w życiu która jednocześnie jest sporym wyzwaniem, sesje zdjęciowe, 3 miejscowości do zwiedzania. Ogólnie dużo ciekawych rzeczy! I jeszcze do tego dochodzi powrót do pływania i siłowni.
    Udanych wakacji! :)
    Pozdrawiam
    FotoHart Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja już też byłam nad morzem, a na wrzesień zaplanowałam Chorwację! :) Co do seriali - również mam zamiar nadrabiać zaległości, a konkretnie Riverdale:)

    https://redamancyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, że udało ci się zrobić je z mamą. Ja mam trochę pracy, ale i za seriale się wezmę :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  12. Patrzę na te zdjęcia i żałuję, że lato się kończy. :) Piękna sukienka! Uwielbiam łączyć takie sukienki z brązowymi, skórzanymi sandałami i torebką w stylu boho z Royalpoint, w takim zestawie czuję się naprawdę wakacyjnie. :)

    OdpowiedzUsuń

Thanks for your comment and observations. ♥♥

Translate

Like us on Facebook

Instagram