Red

niedziela, kwietnia 29, 2018

 W końcu mam czas, aby opublikować coś co zrobiłam już jakiś czas temu razem z moją przyjaciółką.
Jestem świadoma, że moja aktywność tutaj znacznie spadła, chodź za każdym razem postanawiam poprawę niestety nie wychodzi mi to.
Głównymi powodami moich długich nieobecności zdecydowanie jest szkoła, ale także brak czasu, mam go zdecydowanie za mało i nigdy nie mogę wyrobić się ze wszystkim.
Na szczęście nadeszła majówka i czas na odpoczynek, ale również mam wielką nadzieję, że przez ten czas nadrobię swoją nieobecność. Co chcielibyście zobaczyć na blogu? Jeśli macie jakieś propozycje zostawcie je w komentarzu. 
Kończąc odsyłam Was do zdjęć.



 Jeśli chcecie być na bieżąco zapraszam na mojego Instagrama ( @rozadryzner) oraz Snapchata (princess.ros) gdzie jestem aktywna!








You Might Also Like

20 komentarze

  1. Blog to blog szkoła jednak przy koncu roku jest wazniejsza :) zbieraj wiec dobre oceny czytelnicy sadze ze to zrozumieja a czego chcialabym wiecej ? Zdjec !
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz! ;)
    http://dizzyfashion1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Rok szkolny się kończy, więc będzie więcej czasu na cokolwiek! Bardzo ładne zdjęcia! Podoba mi się Twoja kurtka <3

    around-nadien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również mam mega problem z tą systematycznością:D Ciężko jest pogodzić bloga, szkołę i jeszcze swoje życie, jednak trzeba się starać:) Zdjęcia są świetne, bardzo podoba mi się kolor kurteczki!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne zdjęcia:) Zgodzę się z Natalią szkoła pod koniec roku powinna stać na pierwszym miejscu. Odrobina przerwy z pewnością zwiększy apetyt na Twoje kolejne wpisy oraz zdjęcia, na których wyglądasz fenomenalnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygladasz swietnie!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Agh znam to uczucie z brakiem czasu na pisanie. Im jestem starszy mam więcej obowiązków co wiąże się z tym, że czas na pasje gdzieś zanikaa. Zdjęcia wyszły genialnie ciekawie się komponuje scenera ze stylizacją :)
    obserwuje i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna kurtka, bardzo ładnie Ci w czerwonym ;)
    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam 💚 www.aliviastyle.blogspot.com 💚

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna kurteczka, naprawdę mi się podoba
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne zdjęcia, wyglądasz naprawde pięknie! Nie martw się nie systematycznością, ja na nią w ogóle nie zwracam uwagi :) po pierwsze- blog to przyjemność więc powinniśmy pisać tylko w tedy kiedy chcemy po drugie, są rzeczy ważne i ważniejsze trzeba to zrozumieć :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow!! Wyglądasz cudownie <33 Mega stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne zdjęcia i śliczna stylizacja ^^ Podoba mi się kurteczka *.*
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie lepiej jest pisać ze świadomością, że nie ma nic ważniejszego do zrobienia i robić to dla siebie i przyjemności z tego, więc jeśli już to martw się o to, że nie masz wystarczająco dużo czasu dla siebie. ;)

    Ładna kurtka.

    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. To ważne, żeby pisać przemyślane posty. Dobrze, że nie piszesz byle co byle było- przez to blog traci na renomie. I nie martw się- wakacje niedługo- będzie więcej czasu na wszystko ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie ci w czerwieni. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Czasu to chyba zawsze na wszystko jest za mało <3 Świetna stylizacja, uwielbiam czerwony kolor ;*

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjęcia wyszły naprawdę rewelacyjnie! :) Ta czerwona kurtka robi wrażenie :)
    Masz piękne włosy!
    Z systematycznością bywa różnie. Sama często obiecywałam, a wychodziło jedno wielkie zero. Jednak przez rok mi się udawało. Teraz znowu pustka. Mam nadzieję, że po tej majówce wrócę do tego. Bo troszkę sobie odpoczęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja wybrałam sobie jeden dzień w tygodniu, w którym mam najwięcej czasu, i wtedy publikuję wszystkie posty. U mnie okazało się to świetnym rozwiązaniem, jeśli chodzi o systematyczność.
    Świetna stylizacja :) Czerwona kurtka bardzo ją ożywia.
    Pozdrawiam i obserwuję.
    My blog
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie ostatnio doba jest za krótka, także doskonale Cię rozumiem :/
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Thanks for your comment and observations. ♥♥

Translate

Like us on Facebook

Instagram