You got a fetish for my love ♥

piątek, sierpnia 04, 2017

Wakacje mijają błyskawicznie, sama zastanawiam się kiedy minął ten miesiąc więc dlatego postanowiłam, że te ostatnie tygodnie spędzę tak, aby nie czuć nudy, sposoby zaproponowane przeze mnie  znajdziesz TUTAJ .
Dziś przychodzę do Was z efektami nowej sesji z Izą, którą zrobiłyśmy w lipcu, tak wiem sporo czasu minęło odkąd ją dodaje, sama osobiście jestem zachwycona jednak jestem ciekawa Waszego zdania. Iza jest autorką większości sesji znajdujących się na blogu, więc już z pewnością nie raz widzieliście efekty jej pracy ze mną chodź wiem, że czasem bywa naprawdę ciężko.
Warto dać się ponieść wakacyjnemu i zrobić coś spontanicznie, taka właśnie była ta sesja całkiem spontaniczna zaplanowana z dnia na dzień, bez żadnych planowanych stylizacji czy miejsca na zdjęcia ja osobiście uważam, że spontaniczne wypady są najlepsze to one zazwyczaj zostają dłużej w naszej pamięci, niż te planowane z kilkutygodniowym wyprzedzeniem. Wakacje to czas na spełnianie wielu naszych marzeń np. farbowania włosów na różowo sama postawiłam na taki krok, a już trzy dni później zostałam brunetką, więc czasem warto zaryzykować i realizować pomysły, które przychodzą nam do głowy.


 Na koniec zapraszam Was na mojego Instagrama -----> KLIK oraz snapchata princess.ros


You Might Also Like

5 komentarze

  1. Spontaniczne decyzje to najlepsze co może być ;) świetnie wyszła wam ta sesja :D
    fireegirll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia. Drugie bardzo przypadło mi do gustu :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia :)

    Zapraszam na nowy wpis :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2017/08/new-things-from-zafulcom-gamisscom-and.html

    OdpowiedzUsuń

Thanks for your comment and observations. ♥♥

Translate

Like us on Facebook

Instagram