CO CHCĘ ZROBIĆ PRZED ŚMIERCIĄ?

sobota, marca 18, 2017

Każdy z nas lubi marzyć i planować, ja uwielbiam rzucać sobie wyzwania, które później chce spełniać i tak oto w ten sposób powstaje ta lista. Znajdą się tu moja małe marzenia jak i wyzwania, które będę chciała zrealizować w 100 %, ale czy mi się to uda ? Tego nie wiem i na dzień dzisiejszy nie potrafię stwierdzić, ale z pewnością jeśli któraś z rzeczy wymienionych poniżej się spełni poinformuję Was o tym tworząc nowego posta bądź po prostu aktualizując tego.

1. Pojadę do Disneylandu.
2. Przestanę wydawać pieniądze na rzeczy, których nie potrzebuje.
3. Nauczę się surfować.
4. Popływam z delfinami.
5. Będę mieć ładny widok z mojego mieszkania.
6. Spróbuję jedzenia z całego świata.
7. Przefarbuję włosy na różowo.
8. Pojadę do Chicago.
9. Pojadę na mecz Barcelony.
10. Wygram na loterii.
11.  Zacznę biegać.
12. Zacznę zdrowo jeść.
13. Znajdę swój styl.
14. Polecę samolotem.
15. Znajdę moją bratnią duszę.
16. Spotkam Justina Biebera.
17. Dowiem się kto tak naprawdę jest moim najlepszym przyjacielem.
18.Zrobię siebie tatuaż przed 18 (09.08.2017, 02.12.2017, 29.09.2018)
19. Będę żyć w Los Angeles.
20.  Znajdę powód aby uśmiechać się każdego dnia.
21. Zacznę swój własny biznes.
22. Będę lepszą córką.
23. Pojadę do Grecji.
24. Zrobię tatuaż z moim ulubionym cytatem.
25. Przestanę być leniwa.
26. Uwierzę w siebie.
27. Nauczę się płynnie czytać i mówić w innym języku.
28. Zrobię ognisko z przyjaciółmi.
29. Nauczę się gotować.
30. Zwiedzę cały świat.
31. Nauczę się prowadzić samochód.
32. Będę mieć dużo tatuaży.
33. Zrobię album ze wspomnieniami.
34. Pojadę na Coachelle.
35. Będę cieszyć się z małych rzeczy.
36. Przestanę być nieśmiała.
37. Pomogę dzieciom w Afryce.
38. Napisze listy do samej siebie i przeczytam je za 10 lat.
39. Spotkam Selene Gomez.
40. Skocze z samolotu.
41. Zabiorę moją mamę na wakacje jej marzeń.
42. Skocze na bungge.
43. Zagram w filmie.
44. Spotkam czytelników mojego bloga.
45.Nauczę się perfekcyjnie malować.
46. Wezmę udział w profesjonalnej sesji.
47. Spędzę święta w NY.
48. Nauczę się tańczyć.
49. Będę sobą.
50. Spełnię wszystkie marzenia/wyzwania z tej listy.

A Wy macie taką listę? Pochwalcie się swoimi marzeniami, które chcielibyście spełnić.
R.

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Mam nadzieję , że uda Ci się spełnić te marzenia , ja bardzo chciałabym zwiedzić Amerykę i Anglię .
    https://dose-of-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Thanks for your comment and observations. ♥♥

Translate

Like us on Facebook

Instagram