Style , Niny Dobrev!

niedziela, kwietnia 28, 2013

Oto pierwsze zestawienie. Nina lubi luźny styl, dlatego widzimy granatową, luźną tunikę, czarne, proste spodnie i balerinki. Do tego mile widziane różne dodatki, pasujące kolorem do stylu ubrania:)
Tutaj, zwróćmy uwagę na upięte włosy aktorki. Ma ona tak śliczną twarz.  Może ją podkreślać i odsłaniać całą buźkę. Dzięki takiej fryzurze wyraźnie widać makijaż Niny. Tym razem usta podkreślone, delikatnie błyszczykiem, a oczy pokreślone mocniej czarną kredką. Należy również wspomnieć, że taka fryzura w stylu Niny jest doskonała na ciepłe dni. Jest bardzo wygodna. Zwróćmy uwagę również na wyeksponowane kolczyki Niny, dzięki tej fryzurze. Wszystko idealnie pasuje!
 Nina w stylu codziennym. Do luźnej góry, ( niebieski t-shirt i czarna narzutka) odpowiednie czarne rurki. Wielką uwagę zwraca również kapelusz Niny i warkocz.
                                Bardzo podoba mi się taki styl! A wam ?

Tutaj większą uwagę skupmy na fioletowym szalu , który w tym sezonie jest bardzo modny !
Nina na wczasach! Piękne, ,,sandałkowe” buty z ozdobami – idealne na lato. Krótkie, czarne szorty, a do tego elegancka bluzka. Kucyk również OK! Jest najwygodniejszą fryzurą w okresie letnim.
 A teraz styl na co dzień. Nazwałabym go spacerowym:) Zwykłe czarne spodnie ( rurki ), lużna bluzeczka, na którą zarzucona jest ala marynarka z  3/4 rękawkiem. Zauważamy też buty na wysokim obcasie z czerwonymi paznokciami. Piękna bransoleta i torebka – worek. Włosy w stylu serialowej Eleny – proste, rozpuszczone.
To wszystko nadaje magiczność temu stylowi.
 A na koniec luźny, letni styl. Białe szorty z długim, rozpinanym sweterkiem w pastelowych kolorach. Różowy t-shirt i rozwiane włosy.Bardzo podoba mi się ten styl. Nina ma dobry gust!
                 A wam która z strojów Niny najbardziej się podobała ?

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Dziękuję za tą notkę,bardzo mi się podoba.Cieszy mnie to,że Nina lubi styl luźny.Ja sama taki lubię,ale to zależy od mojej tak zwanej "fazy" na coś.Raz wolę rockowe style,a raz sportowe i tak dalej w nieskończoność.Słowem bardzo fajna notka,aż mi się ją z wielką przyjemnością czytało.Oby więcej takich notek.Mam też pomysł,że mogłabyś dodać przyszło notkę czy późniejszą z stylem np. Josepha Morgana,no wiesz taka notka poświęcona chłopcom żeby te nasze chłopaki nie czuli się osamotnieni w świecie mody i żeby zaczęli się jakoś normalnie i ogarnięcie ubierać.A styl Josepha czy Nathaniel wybitnie mi się podoba.
    Pozdrowionka @KlausoKolholiczka
    Zapraszam też do mnie na bloga: http://thevampirediaries-story.blogspot.com/ aż 9 nowych notatek z jednego dnia :D.

    OdpowiedzUsuń

Thanks for your comment and observations. ♥♥

Translate

Like us on Facebook

Instagram