#KOCHAMSIEBIETAKĄ

sobota, stycznia 27, 2018

#kochamsiebietaka to piękna akcja, która pojawiła się na Instagramie chodź dobrze wiemy, że co chwila pojawiają się tam nowe akcje niektóre mniej ciekawe drugie zaś przeciwnie. 
Mnie osobiście bardzo zaciekawiła akcja #kochamsiebietaka, dlatego postanowiłam napisać o niej kilka słów. 
Zapoczątkowała Ania Guellard, którą znajdziecie na Instagramie pod nazwą @guell.a
opublikowała na swoim profilu trzy zdjęcia. Na pierwszym pokazuje się nam z delikatnym makijażem, zaś na drugim salute, a na trzecim w pełnym intensywnym makijażu  dodając do tego piękny komentarz, który zupełnie sprawił, że zmieniłam całe nastawienie, więc i Was zachęcam do zapoznania się z tym teksem, który zupełnie wyraża cała prawdę o nas KOBIETACH tych młodszych jak i tych starszych. 
Sama wzięłam udział w akcji, jeśli obserwujecie mnie na moim Instagramie (@rozadryzner) na pewno już o tym wiecie, ale jeśli nie to zobaczycie te zdjęcia tutaj.



            Uważam, że bardzo ważne jest akceptowanie samej siebie, w makijażu czy bez.
Przyznam, że sama miałam z tym wielki problem, ale starałam się go pokonać i udało mi się!
          Akceptuje siebie taką jaką jestem i sprawia to, że opinie innych zupełnie dla mnie nie istnieją.

You Might Also Like

19 komentarze

  1. Oo super ta akcja! :) My lubimy siebie w makijażu i bez, ale boimy się co powiedzą inni, gdy wyjdziemy z domu bez makijażu :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tej akcji! Na pewno obczaję ja na instagramie :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wole siebie o wiele bardziej bez makijazu moze dlatego ze w sumie na ogol sie nie maluje :D jednak makijaz mnie przytlacza i czuje ze ukryta pod warstwa pofkladu i pudru to juz nie ja :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście, akceptacja siebie jest bardzo ważna, bez niej człowiek wpada w problemy, depresję. Warto spojrzeć na siebie pod kątem tego, że każdy z nas jest inny i dlatego każdy z nas na swój sposób jest piękny :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Akceptuję się bez makijażu, jednak uwielbiam go robić dlatego też codziennie robię sobie taki mejkap-noł mejkap :D

    http://uglyographyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. w makijażu czy bez kobieta jest piękna :) tylko musi to zrozumieć a nie miec przez to zbędne kompleksy :)
    pozdrawiam Cię cieplutko
    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Również nie słyszałam o tej akcji. Kiedyś wstydziłam się wyjść bez makijażu do ludzi czy szybko do sklepu,również zaakceptowałam siebie i staram się nie przejmować opinią innych :)
    nkarolainn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o tym, ale naprawdę super akcja! :)
    Zapraszam :)
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie slyszalam, ale naprawdę wydaje się fajna ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie słyszałam o tej akcji i bardzo chętnie sprawdzę :)
    https://krotkoalepieknie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja akceptuję siebie bez makijażu, ale również bardzo lubię siebie w makijażu. Jeśli chodzi o zwykłe wyjście na miasto bez makijażu to nie mam z tym problemu :) Całkiem fajna akcja :) Pozdrawiam! :)

    diannstyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Taka akcja to naprawdę świetny pomysł :D Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. You look beautiful without make-up. I love days when I don't wear make-up and let my skin breathe.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję Ci tego ogromnie! Akcja piękna.

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  15. Bez makijażu czy z makijażem kobieta powinna się czuć piękna :) Akcja jest super :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Akceptacja siebie to najważniejsza rzecz w życiu! Wszystkie jesteśmy piekne i wyjątkowe <3

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń

Thanks for your comment and observations. ♥♥

Translate

Like us on Facebook

Instagram