Kirsty Moseley - "Chłopak, który zakradał się do mnie przez okno" I RECENZJA

sobota, lipca 08, 2017

Cześć!
Z racji, że jestem wielką fanką czytania postanowiłam stworzyć serię, gdzie będę pisać recenzje przeczytanych przeze mnie książek.
Mam wielką nadzieję, że kogoś z Was zachęcę do przeczytania, którejś z nich, jednak dziś pierwszą książką będzie powieść autorstwa Kirsty Moseley "Chłopak, który zakradał się do mnie przez okno".
 Autorka stworzyła przepiękną historię, zabiera nas w świat nienawiści, agresji, złości, smutku ale również radości, szczęścia, przyjaźni i miłości.



Powieść, od razu mnie "wciągnęła" z każdym rozdziałem stawała się bardziej ciekawsza. Powieść opowiada o historii dwojga nastolatków.
Amber jest dziewczyną skrzywdzoną przez ojca, który pozostawił  w jej psychice blizny, pomoc znajdowała u swojego brata oraz od 8 lat u  przyjaciela swojego brata - Liam'a.
Wszystko zaczęło się od jednego pocieszenia,  od tamtej pory każdą noc spędzali razem, gdy chłopak jak mówi sama nazywa zakradał się przez okno.
Wszystko działo się tak, aby nikt się o tym nie dowiedział.
Liam to chłopak, który w głowie ma tylko dziewczyny,  natomiast w nocy zmieniał się w chłopaka, który miał serce.
Dlaczego tak było ? To już sami musicie przeczytać, aby nie zdradzać Wam więcej fabuły książki.

 Dajcie znać w komentarzach, czy chcecie więcej takich postów :)




You Might Also Like

11 komentarze

  1. Nawet nie słyszałam o tej książce...wspominanie na blogu o przeczytanych książkach zawsze jest dobrą ideą :)

    Pozdrawiam,
    Karolina [blog] | [instagram]


    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę koniecznie przczytac ta książka ! Bardzo mnie zaciekawiło i pewnie znajdzie sie ona już wieczorem w moim telefonie ! Kocham czytać po prostu takie książki ♡
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Od dłuższego czasu myślę nad zakupem tej i książki i już wiem, że ją kupię. ♥ Uwielbiam romanse więc myślę, że mi się spodoba. :)

    singo-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. nie słyszałam o tej książce, ale mam nadzieję, że znajdę czas, aby ją przeczytać ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  5. Wooow, mega! :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam jeszcze o tej książce, ale recenzja jej brzmi naprawdę ciekawie! <3
    Z chęcią się na nią skuszę w najbliższym czasie, uwielbiam czytać w wakacyjne poranki!
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. słyszałam kilka razy o tej książce, ale dopiero teraz mnie zaciekawiła :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. I już czuję się zaciekawiona jaki ta powieść będzie miała finał, zapisuję sobie tytuł !

    Mogłabyś poklikać w linki TUTAJ ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawa recenzja! Z chęcią przeczytam :)
    Zapraszam na mój nowy blog :)

    OdpowiedzUsuń

Thanks for your comment and observations. ♥♥

Translate

Like us on Facebook

Instagram